ErgoLift yder 12 måneders garanti/reklamationsret mod fejl og mangler på det solgte udstyr. ErgoLift kan vælge at udbedre eventuelle fejl og mangler ved reparation, ombytning eller refundering af købesummen.
Fejl der skyldes uegnet/ukorrekt opbevaring eller anvendelse, er ikke omfattet af denne garanti. Returfragt afholdes af kunden. Vi forbeholder os retten til at reparere frem for at ombytte, hvis det kan lade sig gøre.
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at ErgoLift kan vælge at reparere eller ombytte varen, i særlige tilfælde hvor reparation eller ombytning ikke er muligt, kan ErgoLift vælge at tilbagekøb varen til den faktureret pris.
Fejl der skyldes uegnet/ukorrekt opbevaring eller anvendelse, er ikke omfattet af denne reklamationsret.
Vi anbefaler at du reklamerer hurtigst muligt, dog skal du reklamere senest 2 måneder efter du har opdaget manglen for at du har reklameret rettidigt..
Er reklamationen berettiget og skal sendes ind, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Kontakt os på e-mail: reklamation@ergolift.dk for nærmere information.